środa, 29 kwietnia 2015

Chanel, 571 Fracas

Dziś przedstawiam Wam obiekt moich lakierowych westchnień.


Ten egzemplarz  już od dłuższego czasu wisiał na mojej liście "chciejstw", a właściwie to chyba liście marzeń, bo to kolor limitowany (kolekcja Chanel Spring 2013), prawie już nieosiągalny, pojedyncze sztuki do dostania za naprawdę niemałe pieniążki, gdzieś na drugim końcu świata. 
Tym bardziej się cieszę, bo dzięki zupełnie przypadkowej informacji (jeszcze raz dziękuję Maniu) stałam się szczęśliwą jego posiadaczką w ciągu zaledwie dwóch dni, na dodatek w bardzo atrakcyjnej cenie :))



O co wobec tego ta burda i awantura ;)  z tym Fracasem?

Chanel, 571 Fracas to ... skomplikowany kolor, zarówno do opisywania jak i fotografowania. To unikatowy mix koralu i różu, połączonych ze sobą w tak idealnych proporcjach, że trudno o jakikolwiek duplikat. Dodatkowo z mega delikatnym złoto-różowym shimmerem, widocznym jedynie w buteleczce, ewentualnie w dużym słońcu na paznokciach. Taki trochę z niego kameleon, raz bardziej arbuzowy, albo łososiowy, kiedy indziej bardziej różowy, czasami odrobinę neonowy, a za chwilę już subtelny i delikatny. Co by nie pisać: obłędnie piękny, przykuwający uwagę , po prostu idealny.
I znowu, nie sposób, by zdjęcia oddały jego urodę, trzeba go "dotknąć" osobiście, by zachwycać się kolorem, konsystencją, przyjemnością nakładania, połyskiem i trwałością (mogłabym wyliczać bez końca). 
Nie wiem więc, czy nie dopuszczam się profanacji, pokazując swoje fotki. Niestety do pełni szczęścia zabrakło tylko pełnego słońca, pstrykałam przy pełnym zachmurzeniu późnym popołudniem, więc to jedynie jedna z jego odsłon. Trudno ... tak prezentują się dwie cieniutkie warstwy Chanel, 571 Fracas, pokryte Seche Vite.










Jak Wam się podoba ten "frykasik"?
Też macie takie swoje lakierowe marzenia do spełnienia? A może jakieś niedawno się spełniło?
Napiszcie koniecznie.





11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Łukaszu, trudno się nie zgodzić, dla mnie nawet więcej niż łaaadny :))

      Usuń
  2. Cieszę się, że pomogłam Ci zmniejszyć listę lakierowych chciejstw:) Fracas jest cudowny nawet w pochmurne dni, ale przyznaję, że jest trudny w fotografowaniu- po prostu nie lubi być uwieczniany na zdjęciach. Cóż... trzeba nim cieszyć oko a nie pstrykać;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maniu, masz zupełną rację :)
      Model z niego słaby, ale za to odwdzięcza się na paznokciach w noszeniu :))
      I tak go kocham ;))

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Kotku, i jak tu go nie kochac ;)
      Mam go juz trzeci raz pod rząd na paznokciach i chyba prędko sie od niego nie odczepię :))

      Usuń
  4. Śliczny jest, bardzo w Twoim stylu i świetnie pasuje do Twojej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, wierz mi, na żywo prezentuje się o niebo lepiej :))

      Usuń
  5. Ja nie miałam nigdy lakieru z Chanel, miałam za to z Diora w jakimś odcieniu nude i powiem Ci, że gdybym nie wiedziała jaka to firma, to w ogóle nie zgadłabym, że to wysokopółkowiec:) Ale ja się nie znam, więc pomińmy to... :)
    Twój kolor jest bardzo ładny. Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona, ja dopóki nie nałożyłam Chanelek, też nie wiedziałam o co tyle szumu ;)
      A później już tylko ... przepadłam :)
      Musisz uważać, Kochana ... ;))))

      Usuń
  6. Przepiękny! Bardzo lubię lakiery Chanel :)

    OdpowiedzUsuń